Mötesbokning

Så här arbetar vi: 

Steg 1:

Vi skapar prospektlistor i vårt digitala CRM-program efter de kriterier som efterfrågas: dvs rätt kontaktperson, geografiskt läge, omsättning, resultat etc. Efter det börjar våra mötesbokare ringa direkt. Alla samtal spelas in för att vi tillsammans med er skall känna oss trygga med att rätt budskap förmedlas.

Steg 2:

När ett möte är bokat skickar vi en bekräftelse per mail samt ringer upp någon dag innan mötet äger rum för att säkerställa deltagande. Vid lunch- och kvällsseminarium frågar vi efter önskemål kring mat och/eller allergier. Det är det underlag för det stundande mötet som levereras till er.

Steg 3:

Här tar vårt arbete slut och det är nu ni tar över all kundkontakt och framtida samarbete med de av oss inbokade kunderna. Skulle bokad kund inte dyka upp är det vårt ansvar att ta reda på varför och boka in ett nytt tillfälle. Vi är måna om att följa upp alla bokningar.

Steg 4:

Debitering sker per genomfört möte. Betalning regleras utifrån vilken typ av möte, bransch och önskemål som efterlyses av oss. Vår strävan är framgångsrika och seriösa bokningar. Därför arbetar vi för att etablera en kontinuerlig kontakt med våra kunder, från uppstart av uppdrag till utförande.

Steg 5:

Målet är att vi tillsammans anpassar arbetsprocesserna helt för att maximera uppdragens utfall. Kontinuerligt samarbete ger alltid lägre pris. För att vi allra helst vill se till att skapa ett långsiktigt samarbete där ni alltid känner er bekväma med vad vi levererar till er. Vi vill ha ditt förtroende, det ingår i priset.

Kontakta oss

Prästgatan 6,
252 24 Helsingborg

info@troffea.se

+46 (0)10 – 188 98 89

 

Öppettider

Mån. - Tors.
09:00-16:00

Fre.
09:00-15:00

 

Följ oss på sociala medier!